Testverslagen

Aprilia
Aprilia Tuono V4 1100 Factory – 2018

BMW
BMW C evolution – 2014
BMW F 650 GS twin – 2014
BMW F 800 GT – 2015
BMW F 800 R – 2015
BMW F 850 GS – 2018
BMW K 1600 B – 2018
BMW R 1200 GS Rallye – 2017
BMW R 1200 RT – 2015
BMW R nineT – 2016
BMW R nineT Urban G/S – 2017
BMW S 1000 R – 2016
BMW S 1000 RR – 2016
BMW S 1000 XR – 2015

Ducati
Ducati 959 Panigale – 2016
Ducati Monster 821 – 2014
Ducati Multistrada 950 – 2017
Ducati Multistrada 1260 S Touring – 2018
Ducati Scrambler 1100 Special – 2018
Ducati Scrambler Icon – 2015

Harley-Davidson
Harley-Davidson Iron 883 – 2014
Harley-Davidson Softail Slim S – 2016
Harley-Davidson Street Rod – 2018

Honda
Honda CRF1000L Africa Twin – 2016

Husqvarna
Husqvarna 701 Enduro – 2017
Husqvarna Vitpilen 701 – 2018

KTM
KTM 1050 Adventure – 2015
KTM 1290 Super Adventure S – 2018
KTM 1290 Super Duke GT – 2016

Moto Guzzi
Moto Guzzi V7 III Special – 2018

Suzuki
Suzuki GSX1250FA Touring – 2015
Suzuki GSX-R1000R – 2018
Suzuki GSX-S1000F – 2015
Suzuki V-Strom 1000 Adventure – 2015

Triumph
Triumph Bonneville T100 Black – 2014
Triumph Speed Triple R – 2015
Triumph Street Cup – 2018
Triumph Street Triple – 2014 (R) / 2017 (RS)
Triumph Tiger 800 – 2015 (XRx) / 2016 (XCa) / 2018 (XCa)
Triumph Tiger Explorer XRt – 2017

Yamaha
Yamaha MT-10 – 2016
Yamaha Niken – 2018
Yamaha SCR950 – 2017
Yamaha Tracer 900 – 2017
Yamaha XSR700 – 2016
Yamaha XT1200ZE Super Ténéré – 2018

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.